Saturday, April 23, 2011

unbelievable

its saturday and guess what..
i didnt go out dis weekend..
wth???!
dat is soo pelikkkness..
sbb sape2 yg kenal sy msti taw rutin weekend sy mcm mane..ehehhehhh

currently duk dlm bilik sorg2..
my rumate dh kuar beronggeng sejak dari pg td..
so i decided 2 update the blog while on the phone with 'him'..
spatutnye buley kuar arini tp dia ade keje pulakk.. T.T
nvm laa..there will be nxt time ritee..

spatutnye sy balik umah dis week..
but unfortunately yesterday i was having a really bad stomach ache..
so sngt xlarat nk balik naek komuter..
then i thought nk balik saturday morning..
tp ade org xkasik balikk sbb dia nk rase dekat dngn sy..
dia kate kalo sy balik rase mcm jauh je..
elehh,padahal jeles sy nk balik umah tp dia xdpt balik umahh..hahaa
tp xpela, bcuz 2morrow my family nk turun kl sbb nk g pesta buku..
after that they would pick me up at bangi and we will go to celebrate my mum upcoming birthday which is on 25th April..
sambut awal laa kirenyee..huhuu
xsabar laa nk jmpee mreka..
rindu2..

oklaa..thats all 4 dis entry..
xbley tulis pnjng2 sbb dh ade org mrh kate sy xfokus time ckp ngan dia..
gewdix bebenorr laa awk nihh..hoho

btw, tengs 4 following me new follower..
tengs also 4 all my hunnybunny readers!
lots of love from me,
SOFEA :)


p.s : rindu sngt kat my cat yg comelllll gileee nihhh.. T.T

No comments:

Post a Comment