Monday, December 6, 2010

latest addiction :)

assalamualaikum semua..
arini sy nk update psl the latest addiction sy..hahaa
korang sume nk taw x ape dia?
kalo nk taw sile lihat bwh..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ohhemmgeee!kiut kannn!!
nih laa the latest drama yg sy tngk n sy sukeeeee sngt100x!!
ok2..stop..jngn over sngt eks anis..hahaa
disebabkan cuti yg t'lampau bosann nk mampuih nih,..
sy tlah m'habiskan mase menonton drama2 korea yg ade..
drama nih diberi name 'MARY STAYED OUT ALL NIGHT'..
dibintangi oleh jang geun suk 'hero yg super cannteekkk'...
dan juge moon geun young 'heroin yg super kiuttt'..
bg peminat drama korean, korg wajib tngk cite nih..
sngt sweet laa jln cite dia n kekiutann heroin dia yg melampau..

cite nih psl heroin dia miskin n tinggal ngan bapak dia..
tp bapak dia bnyk hutang ngan along..
so, bapak dia ade kwn lame yg kaye-raye yg snggup byr hutang diorg ttp ngan syarat heroin nih kene kawen ngan anak lelaki dia..
yg heroin nih xnk laa sbb dia xnk kawen secare pakse..
kebetulan dia t'jmpe ngan hero yg juge sbg seorg vokalis band indie..
dia pon pakat ngan hero ntuk kawen tipu..
yg bestnye, bile dia balik nk gtaw bapak dia, dia dh kawen, bapak dia rupe2nye dh daftar perkahwinan dia ngan anak org kaye 2..
kire bapak dia curi2 amek id dia la..'kat malaysia mcm ic laa'..
xpasal2 dia dh ade dua husband..
so, diorg decide ntuk bg 100 hari ntuk heroin nih wat kptusan nk pilih sape..
pagi-petang heroin kene duk ngan husband kaye dia..
petang-mlm dia kene duk ngan husband indie dia..
bnyk laa kejadian lawak n sweet jadikk..
kalo korg nk taw, korg kene tngk sndiri k..

cite nih tngh on air lagikk kat korea..
so episode dia xcomplete lagikk..
sape2 yg bosan bley tngk kat laman web dibwh nih :)


p.s : falling in love ngan jang geun suk oppa.. <3>




6 comments:

A.D.A.M. said...

Suka! Comelkan! =)

공주 Lynna said...

haha.. nak tgk ar cite ni.. dua2 comel.. geun suk ngan moon... ^^

JungRara said...

uwaa...citer ni best..best sangat...mary tu chumel...huhu

loveydoveysofea said...

yup2..cite nih sngt bestttt! :D

natasha MDG said...

jang geun seuk sgt comel+cantik. hehe.
tgh tgk cite ni. x sbr nk tggu episode baru. suke!

loveydoveysofea said...

tawuuu xpek!
nxt week ade 3 episode skalikk!
i'm so into dis drama! :D

Post a Comment