Tuesday, September 8, 2009

A day fulll of STRESSSSS!!!

eylo evryone..arini aku sehat jaaa mcm biase..hehe..aku dpt update bloggg ni arini cuz lectrer suh kami 1 kelas wat blog..aku yg mmng dh ade blogg ni just update jew r ape2 yg ptut kan..today is a very stressful dayy..aku kene anta kkp BI..smlm 1 ari aku pening kpale nk menyiapkn kkp 2..itule wat lg keje last minute..kan dh susah..haha..aku kene wat shrt stories..tp aku mls jaaa nk watt..so,aku dngn bangganyaa menyuruh adek aku tlong wat kan..nseb baek english adek aku gilew powerr...hak3..aku pon rasuah lew dia ngan spotong kek SECRET RECIPE..kah3..akhirnyaa siap gak kkp aku..wlaupon aku agak tidak puas ati tp aku mls dh nk pikir..mampuih p la!naseb baek laa kkp gerko xpyh antar arini..kene anta esok..tp kalo anta arini pon xpa..aku dh ciap!ahahahahaha!!!(gelak jahat lak aku ni..)perut aku tngh lapar gilewww nih..lmbt lg kutt nk bkak pose..xlarat laa nk p bazar arini...maybe beli kat kafe jaaa kuttt..hehe..hmm..hrp2 elaun msuk laa dlm minggu nih..nk p shoping raya!kalo x, x braye laaa aku thun nih..cedey2..sob sob..k la... 2 ja ntuk arini..kalo ade mase aku update lg k..lpas raye aku akan msukkan blogg psl national day aritu,gmbr aku yg b'tdung labuh(haha..permintaan rakan2 aku nih) dan ape2 yg intresting laaa yg aku bley cite ngan korg..c u next time..daaaa

No comments:

Post a Comment